جراحی بینی گوشتی در رشت

زیبا و جذاب بودن یکی از موهبت هایی که تقریباً تمامی انسان ها خواستار بهره مندی از آن هستند و در عصر حاضر به مدد ظهور جراحی های زیبایی متنوع ، دستیابی به چنین موهبتی دور از ذهن یا نا ممکن نیست. یکی از اندام های بارز در صورت ، بینی است که موقعیت کانونی آن در چهره باعث می شود که ایرادات و ناهنجاری ها در شکل و شمایل آن ، زیبایی های سایر بخش های صورت را در پس زشتی های خود پنهان کند. اگر بینی گوشتی دارید که از شکل ظاهری آن ناراضی هستید و به دنبال راهی قابل اعتماد برای خلاصی از بد شکلی های این عضو می گردید ، جراحی بینی گوشتی در رشت یک راه کار مطمئن برای رفع دغدغه شماست. جراح بینی گوشتی خوب در رشت دکتر لاله ترابی ، با مانور دستان هنرمند و بهره گرفتن از ایده های بکر خود می تواند جذابیت را به چهره تان با جراحی بینی در رشت هدیه کند.

 

جراحی بینی گوشتی در رشت - دکتر لاله ترابی

 

بهترین روش جراحی بینی گوشتی در رشت

عمل بینی گوشتی با استفاده از دستاوردهای متنوعی قابل اجرا می باشد و فاکتورهای مختلفی از قبیل اهداف دنبال شده در روند جراحی ، ساختار بینی ، تجربه جراح بینی رشت و برخی موارد دیگر در این میان اثر گذار می باشند. به طور کلی ، عمل بینی گوشتی با استفاده از دو تکنیک عمل بینی به روش باز و بسته اجرا می شود. هر یک از این دستاورد ها بر اساس توانمندی های خود و با در نظر گرفتن اهدافی که در جراحی مد نظر است ، انتخاب می شوند.

عمل بینی گوشتی به روش باز

در جراحی بینی گوشتی در رشت به روش باز ، برشی در کلوملا ، حد فاصل بین دو سوراخ بینی ایجاد می شود. هدف از ایجاد این برش ، امکان دسترسی بیشتر به چارچوب داخلی بینی است. جراحان بینی ، اغلب این دستاورد را در مواردی که عمل بینی ، پروسیجری پیچیده تر بوده و شکل دهی های جامعی در بینی مورد نیاز باشد ، انتخاب می کنند.

عمل بینی گوشتی به روش بسته

در رینوپلاستی به روش بسته ، برش ها به طور کامل در داخل بینی ایجاد می شود و جراح تنها از طریق سوراخ های بینی مانور های خود روی چارچوب داخلی را انجام می دهد.

انتخاب بین این دو دستاورد و برگزیدن یکی از آن ها به عنوان گزینه برتر ، به ویژگی های بینی ، تغییرات مورد نیاز و نیز تشخیص پزشک وابسته است. در نهایت ، جراح بینی گوشتی بعد از انجام ارزیابی های کامل ، بهترین روشی را که بتواند اهداف دنبال شده در جراحی بینی گوشتی در رشت را محقق کند ، انتخاب خواهد کرد.

هزینه جراحی کردن بینی گوشتی با دکتر ترابی

هزینه عمل بینی گوشتی تحت تاثیر فاکتورهای مختلف ، در دامنه ای متغیر قرار دارد. از جمله مهم ترین این فاکتورها می توان به مهارت و تجربه جراح بینی خوب در رشت دکتر ترابی ، میزان پیچیدگی پروسیجر و نیز اهداف ویژه ای اشاره کرد که در جراحی دنبال می شود. بعلاوه ، هزینه های بیهوشی و امکانات فراهم شده برای بیمار در مرکز درمان به همراه تست ها و آزمایشات تجویز شده نیز هزینه این فرایند را تحت تاثیر قرار می دهد. از طرفی با توجه به اینکه عمل بینی گوشتی دارای ماهیت زیبایی است ، شرکت های بیمه ، هزینه های این فرایند را تحت پوشش قرار نمی دهند و داوطلب باید هزینه را از جیب خود بپردازد. نکته حائز اهمیت این است که در پروسه تصمیم گیری برای این فرایند زیبایی ، هزینه نباید دغدغه شماره یک شما باشد و بتواند فاکتورهای تعیین کننده موفقیت عمل از قبیل انتخاب جراح بینی گوشتی خوب را تحت تاثیر قرار دهد.

عوارض عمل بینی گوشتی

عمل برای بینی های گوشتی نیز مانند هر پروسیجر جراحی دیگر ، عوارض جانبی و خطرات بالقوه ای را به همراه دارد. هر چند اغلب جراحی های انجام شده در این حوزه ، موفقیت آمیز بوده و حداقل سطح عوارض را به دنبال داشته است ولی آگاه بودن بیمار از خطرات احتمالی این پروسیجر ، از چشم انداز یک جراح ماهر و باتجربه عمل بینی گوشتی ، امری ضروری است. برخی از عوارض از قبیل ورم و کبودی و نیز خونریزی در طول چند روز اول بعد از عمل ، عوارض اجتناب ناپذیری هستند که با درجات شدت متفاوت ، در تمامی بیماران این پروسه زیبایی تجربه می شود. از جمله عوارض دیگر می توان به احساس بی حسی موقتی در اطراف بینی ، لب بالا یا دندان ها نیز اشاره کرد. خوشبختانه ، این موارد موقتی بوده و بعد از مدت کوتاهی به طور خودبخود رفع می شود. حالت تهوع نیز از دیگر عوارض جانبی است که به دلیل تاثیرات ناشی از داروهای بیهوشی ممکن است بعد از به هوش آمدن ، در دوره نقاهت تجربه شود. در امان ماندن از عوارض جانبی بعد از عمل کردن بینی گوشتی دارای رابطه مستقیم با انتخاب جراح بینی خوب دکتر ترابی در رشت می باشد بنابراین به داوطلبین این پروسیجر زیبایی توصیه می شود که در فاز انتخاب دکتر جراحی بینی خوب ، نهایت دقت و وسواس خود را به کار گیرند.

سن مناسب جراحی بینی گوشتی در رشت

سن مناسب برای اجرای پروسیجر زیبایی روی بینی های گوشتی بر حسب ویژگی های فردی ، در دامنه ای متغیر قرار دارد. هر چند نمی توان سن دقیقی را برای اجرای این فرایند زیبایی اعلام کرد ولی بیشتر جراحان بینی گوشتی معتقدند که باید تا زمان به بلوغ رسیدن بینی که اغلب بعد از سن 18 سالگی اتفاق افتاده و در این سن رشد صورت کامل می شود ، دست نگه داشت. البته ، تصمیم گیری برای قرار گرفتن تحت جراحی زیبایی در بینی های گوشتی تنها به سن داوطلب وابسته نیست. برخی ملاحظات دیگر از قبیل بلوغ فیزیکی و بلوغ روانی نیز از مولفه های تاثیر گذار در این تصمیم گیری محسوب می شوند. زمانی که برای انجام عمل زیبایی بینی گوشتی یا عمل بینی استخوانی تصمیم گیری می کنید لازم است که به درک کاملی از این پروسیجر رسیده باشید و مزایا و معایب آن را به خوبی درک کنید. به طور کلی ، تصمیم گیری در خصوص زمان مناسب برای اجرای فرایند زیبایی بر روی بینی گوشتی در بیماران مختلف ، یکسان نمی باشد. مشاوره با یک جراح بینی گوشتی ماهر و با تجربه و به بحث گذاشتن اهداف با او می تواند به داوطلب در انتخاب بهترین زمان برای بهره مند شدن از این فرایند ، کمک کند.

تاثیر ضخامت پوست در نتیجه عمل بینی گوشتی

ضخامت پوست یک مولفه تعیین کننده در نتیجه جراحی بینی گوشتی در رشت است. ضخامت پوستی که بینی را پوشش می دهد می تواند در شکل ظاهری نهایی و نتیجه به دست آمده از عمل ، ایفای نقش کند. پوست ضخیم باعث می شود که کانتور بینی کمتر نشان داده شود و به این ترتیب پروسه جراحی نیز پر چالش تر خواهد شد. چارچوب غضروفی و استخوانی بینی و تغییراتی که در حین جراحی در آنها ایجاد شده است ، با پوست بینی نازک ، بهتر نشان داده می شود و به همین دلیل ، می توان از جراحی بینی استخوانی ، نتیجه بهتری را انتظار داشت ، در حالیکه ، پوست ضخیم به مانند پوششی قطور ، این زیبای ها را در پس خود پنهان می کند. در طول پروسیجر جراحی بینی گوشتی در رشت ، بهترین جراح بینی در رشت دکتر لاله ترابی با مد نظر قرار دادن ضخامت پوست بینی ، دستاورد جراحی را که بتواند به بهترین شکل ممکن این نقطه ضعف را مهار کرده و بهترین نتیجه ممکن از فرایند جراحی به دست دهد ، به کار می گیرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها