جراحی بینی استخوانی در رشت

تعداد علاقمندان به جراحی بینی در رشت از جمله عمل بینی استخوانی در مقایسه با هر زمان دیگری در عصر حاضر بیشترین آمار را نشان می دهد. اگر شما نیز یکی از مردان یا زنانی هستید که قصد دارید به مدد دستان هنرمند جراح بینی استخوانی ، طرحی زیبا را در بینی تان ترسیم کنید ، ضمن خوش امدگویی و تشکر از شما برای انتخاب این سایت جهت کسب اطلاعات درباره این فرایند زیباییی یعنی جراحی بینی استخوانی در رشت ، اولین توصیه ما به شما این است که برای کسب موفقیت در این مسیر ، لازم است اطلاعات مبتنی بر منابع علمی ، قابل اعتماد و موثق خود را به سطحی برسانید که بتواند برای یک تصمیم گیری صحیح کفایت کرده و به شما کمک کند تا به پشتوانه این اطلاعات ، درست ترین قدم را در هر مرحله از این پروسیجر زیبایی برداشته و هدف نهایی که همان دستیابی به نتیجه ای ایده آل است را محقق کنید. در این مسیر دکتر لاله ترابی بهترین جراح بینی در رشت به شما عزیزان کمک شایانی خواهد کرد.

 

جراحی بینی استخوانی در رشت - دکتر لاله ترابی

 

عمل بینی استخوانی طبیعی

طبیعی بودن نتیجه عمل بینی صرف نظر از مدل آن به این معنی است که بینی در هارمونی کامل با سایر مولفه های صورت از قبیل چانه ، گونه ها ، چشم ها و بقیه اجزای صورت باشد و در عین زیبا و جذاب تر شدن شکل ظاهری بینی ، کیفیت عملکرد آن یعنی توانایی تنفس از راه بینی نیز ارتقا داده شود. همچنین زمانی که نتیجه یک جراحی بینی استخوانی در رشت طبیعی باشد ، هیچگونه اثری از جراحی در آن قابل تشخیص نخواهد بود و در عین حال تقارن و هارمونی در شکل ظاهری صورت ایجاد می شود. بنابراین افرادی که به دنبال جراحی کردن بینی خود هستند ، لازم است این نکته را مد نظر قرار دهند که بینی که روی صورت یک فرد ،  زیبا دیده می شود ، ممکن است الزاماً همان زیبایی را روی صورت آنها ایجاد نکند. توجه به جزئیات مربوط به هارمونی و تقارن ، یک نکته مهم در دستیابی به یک نتیجه طبیعی است.

جراح بینی استخوانی در رشت دکتر لاله ترابی

زمانی که یک جراح خوب در رشت همچون دکتر لاله ترابی در خلق یک نتیجه عمل بینی تحسین برانگیز تخصص دارد ، از سطحی از تجربه و مهارت برخوردار است که با اتکا به آن می تواند نتیجه ای را خلق کند که کاملاً برازنده صورت بیمار بوده و چنان زیبا و در عین حال طبیعی به نظر می رسد که هیچ گونه اثری از عمل در آن قابل مشاهده نمی باشد گویی که بیمار از همان بدو تولد با چنین بینی زیبایی متولد شده است. انتخاب یک جراح خوب بینی استخوانی در رشت به معنی کسب موفقیت در تحقق اهداف و ایده آل هایی است که در طول این فرایند ، به دنبال آن بوده ایم. جراح بینی رشت بیمار محور ، مفتخر به این است که امضای خود را پای نتیجه زیبا و جذاب خلق شده در چهره بیمار ثبت کند.

عوارض جراحی بینی استخوانی

وقتی برای جراحی بینی استخوانی در رشت یا هر پروسیجر جراحی دیگری تصمیم می گیرید ، حتماً به خاطر داشته باشید که این فرایند ها به دلیل تهاجمی بودن ماهیت شان ، حتی اگر به عنوان یک پروسیجر بسیار بی خطر تلقی شوند ، عوارض جانبی را به همراه خواهند داشت. بزرگ ترین عارضه جانبی و خطر یک فرایند زیبایی ، نتیجه نامطلوب است که تا حد زیادی به دلیل کوتاهی بیمار در تحقیق در فاز انتخاب جراح بینی خوب در رشت اتفاق می افتد. نامطلوب بودن نتیجه به این معنی است که شکل ظاهری و عملکرد بینی ، آن چیزی نیست که به دنبالش بودید و با ایده آل شما فاصله دارد و به طور کلی برازنده صورت تان نیست. بمنظور پیشگیری از بروز چنین خطری ، جراح بینی با تجربه در طول جلسه مشاوره ، با انجام یک گفتگوی کامل با بیمار ، طرحی از درمان را ترسیم می کند که حاصل آن یک نتیجه چشم نواز و تحسین برانگیز است که بیمار می تواند برای مدت های طولانی از این زیبایی دوست داشتنی ، لذت ببرد.

بهترین مدل عمل دماغ استخوانی با دکتر ترابی

بینی استخوانی یکی از انواع بینی هایی است که به دلیل ویژگی های آن یعنی برخورداری از پوست نازک و بافت غضروفی قوی ، اغلب کاندید خوبی برای انواع مدل های بینی از قبیل مدل بینی فانتزی ، مدل بینی نیمه فانتزی و مدل بینی طبیعی محسوب می شود. البته ، این الزاماً به این معنی نیست که این سه مدل در هر فردی که دارنده یک بینی استخوانی است ، قابل اجرا می باشد چراکه بر اساس اصل اهمیت برقراری هارمونی بین بینی و اجزای صورت ، قبل از انتخاب یک مدل در زمان طراحی پلن برای عمل جراحی زیبایی بینی استخوانی ، باید به این نکته بپردازیم که آیا آن مدل می تواند تقارن و هارمونی مورد نظر را که باعث بالا رفتن سطح زیبایی و جذابیت در چهره می شود به دست آورد یا خیر.

جراحی بینی استخوانی در رشت زنانه

جراحی زیبایی بینی استخوانی بین زنان و مردان به دلیل وجود برخی ویژگی های آناتومیکی ، تفاوت هایی با هم دارند. مردان اغلب خواهان داشتن بینی قوی و صاف با پل بلند تر و سوراخ های بینی بزرگ تر در مقایسه با خانم ها می باشند. خانم ها ترجیح می دهند که بینی شان ظریف تر بوده و نوک آن اندکی رو به بالا متمایل باشد و قوس ملایمی روی پل بینی ایجاد شده و سوراخ های بینی ، جمع تر باشند. خانم ها اغلب به هارمونی بینی با صورت ، حساس ترند و بیشتر به تناسب بینی با سایر اجزای صورت دقت می کنند. بدون شک هیچکدام از داوطلبین عمل بینی صرف نظر از مرد یا زن بودن ، دوست ندارد که نتیجه جراحی ، مصنوعی دیده شود. هدف از رینوپلاستی برای بینی استخوانی نیز ارتقا دادن شکل ظاهری و عملکرد این اندام است و بنابراین باید انجام آن را به دست جراحی بسپاریم که قابل اعتماد بوده و از تجربه لازم برای دستیابی به هدف ایده آلی که به دنبال آن هستیم برخوردار باشد.

قیمت عمل بینی استخوانی در رشت تحت نظر دکتر ترابی

هزینه عمل بینی استخوانی در رشت مانند هر پروسیجر زیبایی دیگری بر حسب موقعیت مرکز درمان و نیز متخصص جراحی که قرار است عمل بینی تان را به دست او بسپارید ، به میزان قابل ملاحظه ای در دامنه ای متغیر قرار دارد. علاوه بر موارد ذکر شده ، متغیر های دیگری از قبیل سطح مهارت جراح بینی رشت ، تکنیک استفاده شده در جراحی و وسعت ناهنجاری های موجود در بینی نیز هزینه درمان را تحت تاثیر قرار می دهند. دستمزد جراح ، بیهوشی ، خدمات ارائه شده در مرکز درمان و نسخه هایی که پزشک برای دوره مراقبت های بعد از جراحی بینی استخوانی در رشت برای شما تجویز کرده است نیز روی هزینه درمان ، اثر می گذارند.

عمل بینی با پوست نازک بدون بیهوشی

یکی از تکنیک های بیهوشی قابل استفاده از فرایند جراحی بینی ، استفاده از بی حسی موضعی با تزریق داروی آرامبخش است. این تکنیک در مواردی از طرف جراح گزینش می شود که دامنه ناهنجاری در بینی بسیار مختصر بوده و با بی حس کردن ناحیه تحت درمان ، قابل اجرا باشد. این تکنیک اغلب با عنوان جراحی بینی بدون بیهوشی شناخته می شود و در آن ، بیمار به خواب کامل فرو نمی رود ولی حالتی شبیه به گیجی را تجربه کرده و در آرامش خواهد بود به این معنی در طول جراحی ، دردی را حس نخواهد کرد. در مواردی که دامنه ناهنجاری هایی که باید تحت جراحی قرار گرفته و رفع شود ، بسیار وسیع باشد ، جراح پروسیجر عمل را تحت بیهوشی عمومی انجام می دهد. در این تکنیک ، بیمار در حالت خواب کامل قرار دارد و بعد از به هوش امدن ، هیچ چیزی از آنچه در اتاق عمل در طول جراحی رخ داده است در ذهن او ثبت نخواهد شد. پزشک با مشاوره با متخصص بیهوشی ، گزینه مناسب را متناسب با نیاز و شرایط بیمار انتخاب می کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها